Arrow down Search Shopping cart Link arrow right facebook linkedin facebook messenger mail minus plus Information Location Calendar Home Ticket

Kontakt os

Er du arrangør og ønsker salg af billetter?

Har du behov for at sælge billetter, sæsonkort, opkræve kontingent, eller lignende, så følg venligst dette link: www.billetsalg.info
Her kan du bl.a. se hvad vores kunder siger om os og kontakte os for et tilbud på lige netop dit event.

Har du spørgsmål til dine billetter

Kan du herunder finde svar eller skrive dit spørgsmål til os!
Du kan også altid ringe til os på 71 99 31 22, på alle hverdage mellem kl.: 9:00 - 15:00, vi anbefaler dog at du skriver til os for, at vi kan give dig den bedst mulige service døgnet rundt.

Ofte stillede spørgsmål? - find svaret her

  • Jeg har endnu ikke modtaget en bekræftelses mail med billetterne?

    Hvis du endnu ikke har modtaget en bekræftelses mail med billetterne, så skyldes det en eller flere af følgende grunde:

    1. E-mailen er sendt afsted, men den kan være havnet i dit spamfilter, uønskede post, junk mail, eller lignende. Placeringen afhænger af den e-mail udbyder du benytter. Vi anbefaler altid at tilgå sin mail fra en PC/Tablet, da det oftest øger chancen for at finde den.

    2. Når man køber billetter på Billetsalg.dk første gang, bliver man bedt om at udfylde sin kontaktoplysninger. Efterfølgende vil der blive sendt en e-mail med loginoplysningerne til Billetsalg.dk. På siden www.billetsalg.dk/Log/ind kan man bruge loginoplysningerne til at logge ind på sin profil. Her vil man kunne se, hente og printe tidligere købte billetter, samt foretage nye køb af billetter.

    3. Hvis ikke det lykkes at finde e-mailen/billetterne efter at have fulgt anvisningerne i punkt 1 og 2, så kan det skyldes en fejl i e-mail adressen. Udfyld venligst kontaktformularen nederst på siden, med oplysningerne på vedkommende der bestilte billetterne, så vi kan forsøge at finde ordren i systemet. Herefter kan vi rette e-mail adressen og gensende e-mailen, samt loginoplysningerne til Billetsalg.dk.
  • Jeg kan ikke huske mine loginoplysninger til Billetsalg.dk?

    Når man køber billetter på Billetsalg.dk første gang, bliver man bedt om at udfylde sin kontaktoplysninger. Efterfølgende vil der blive sendt en e-mail med loginoplysningerne til Billetsalg.dk.

    På siden www.billetsalg.dk/Log/ind kan man bruge loginoplysningerne til at logge ind på sin profil. Hvis du ikke kan finde e-mailen med loginoplysninger, så kan du anmode om en ny kode ved at trykke på den orange knap "Glemt adgangskode". Følg herefter anvisningerne på siden og du vil få tilsendt en e-mail med nye loginoplysninger.

    Bemærk venligst:
    Hvis du ikke modtager e-mailen inden for få minutter, så kan e-mailen være havnet i dit spamfilter, uønskede post, eller lignende.

  • Hvorfor skal jeg indtaste tlf. nummer eller NEM-ID ved betalingen?

    I samarbejde med vores betalings leverandør har vi implementeret sikkerhedsforanstaltningen 3D-secure. Kort fortalt er 3D-secure er en sikkerhedsforanstaltning der skal forhindre kortsvindel. Desværre har vi i branchen oplevet en stigning i svindlen af købte billetter, med stjålne kreditkort oplysninger, hvilket er grunden til at vi har implementeret 3D-secure.

    3D-secure fungerer på den måde at man skal indtaste sit tlf. nr. hvorefter man får tilsendt en kode på SMS, som man skal indtaste for at kunne gennemføre transaktionen. Alternativt kan man også vælge at benytte NEM-ID ved at trykke på knappen "NEM-ID" nede i højre hjørne. Alternativt kan der vælges at betale med mobilepay, da det er muligt uden at være tilknyttet 3D-Secure.

    3D-secure kan tilknyttes via Nem-ID, eller ved at kontakte din bank.
    Du kan læse mere her: https://www.billetsalg.dk/Content/3d-secure

  • Hvorfor skal jeg indtaste engangskode og adgangskode ved betalingen?

    Alle betalingskort har i dag en sikkerhedsløsning, som gør nethandel mere sikker både for kortholdere og forretninger.

    Den fælles betegnelse for disse sikkerhedsløsninger er 3-D Secure.
    Du bliver bedt om at godkende din betaling med 3-D Secure ved alle køb på Billetsalg.dk.

    Du kan godkende en betaling på to måder:

    1. NemID. Du vil i forbindelse med en betaling blive bedt om at taste dit NemID brugernavn samt adgangskode og herefter bekræfte via NemID appen eller NemID nøgleviser.
    .
    Bemærk: Du kan ikke længere anvende NemID papkortet, til godkendelse af køb på nettet. På grund af ny lovgivning kan du alene bruge NemID app eller NemID nøgleviser, hvis du bruger NemID til at godkende dit køb.
    .
    2. Engangskode samt kodeord. Du modtager en engangskode på SMS, som du skal indtaste sammen med dit eget kodeord. Kodeordet skal du selv oprette, det gør du på denne side. Hvis der er tilknyttet et telefonnummer til dit kort, vil du modtage en engangskode via SMS, når du handler. I SMS´en står der, udover engangskoden, står der at du er ved at handle hos Billetsalg.dk, og hvilket beløb du skal godkende. Du indtaster engangskoden samt dit kodeord på hjemmesiden for at afslutte dit køb. Det er vigtigt, at teksten i Sms’en afspejler det køb, du er i gang med at foretage, tast aldrig koden hvis du er i tvivl!

    Sådan opretter, eller opdatere du dit kodeord; læs guide her​, se video her​.

    Tilmelding af kort
    Dit kort er tilmeldt, når både mobilnummer og kodeord er oprettet, det gør du på denne side. Du kan ændre eller slette det tilknyttede mobilnummer og kodeord til et kort på denne side​. For at ændre eller slette dit mobilnummer til dit/dine kort skal du anvende NemID.

    Pas på dine koder
    Engangskoden, kodeordet og NemID koder er personlige, oplys dem aldrig til andre!

  • Kan man få refunderet allerede købte billetter?

    Billetsalg.dk ApS formidler udelukkende salg af billetter mellem billetkøberen og den ansvarlige arrangør. Når du opretter din konto hos Billetsalg.dk, og når du køber billetter via billetsalg.dk, accepter du at Billetsalg.dk kun er mellemmand som giver dine penge videre til arrangøren uden unødigt ophold, derfor anses den ansvarlige arrangør som sælger i henhold til gældende lovgivning.

    I henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

    Læs mere omkring regler og vilkår ved at følge dette link:
    https://www.billetsalg.dk/Terms/Conditions

  • Kan jeg få en ledsager med ved at fremvise gyldigt ledsager kort?

    Da vi udelukkende håndtere billetsalget for vores samarbejdspartnere, betyder det samtidig at vi er underlagt deres retningslinjer på området. Derfor vil vi anbefale at tage direkte kontakt til den pågældende arrangør, da det udelukkende er deres beslutning.

  • Må jeg selv sælge min billet eller give billetten til andre?

    Du må gerne sælge din billet eller give billetten til andre.
    Hvis du sælger din billet, må du dog kun bede om samme beløb eller mindre end du har købt din billet for.
    Du kan via dette link: https://www.billetsalg.dk/TranTerms/TermsBillet
    Læse hvordan du kan overføre en billet til en anden person.

  • Jeg kan ikke finde min billet, kan jeg få den sendt igen?

    Du kan også følge dette link for at gå direkte til login siden: https://www.billetsalg.dk/Log/ind
    Her kan du altid logge ind og se alle dine billetter, samt gensende dem til dig selv.
    Kan du ikke huske dit password, kan du bede om at få det gensendt fra login siden.

    Bemærk venligst:
    Hvis e-mailen ikke kommer direkte i din indbakke, så må du gerne se efter i dit spamfilter, uønskede post, eller hvor den ellers kunne tænkes at havne.

  • Jeg er blevet syg og har købt en afbestillings - hvad gør jeg?

    Din afbestillingsforsikring er købt via TRYG.
    Herunder kan du finde info om vilkår samt hvordan du kan kontakte TRYG, i forbindelse med din afbestillingsforsikring:
    Sådan fungerer afbestillingsforsikring
    Produktinformation(IPID)
    Vilkår og betingelser for Tryg