Netværksgolf – også for dig der tænker, at en "slice" hører til ved pizza-manden 😄
Ry+ inviterer alle medlemmer til en hyggelig fomiddag hos Ry Golf med netværk, grin og golf i øjenhøjde. Du behøver hverken have prøvet det før eller vide, hvilken ende af køllen du skal holde i, vi sørger for en uformel stemning, hvor alle kan være med.
Kom og få nye kontakter, frisk luft og måske et uventet talent for golf… eller bare en god historie med hjem!
Sådan spiller vi: Bedste Bold (også kaldet Texas Scramble)
Bedste Bold er det perfekte format for dig, der er ny, for du spiller aldrig alene. Vi sætter holdene sammen á 4 spillere på tværs af niveauer, så handicap bliver helt unødvendigt. Holdet konkurrerer som ét, og det er altid holdets bedste slag, der tæller.
Sådan fungerer det helt konkret:
- Alle på holdet slår ud på hvert hul med hver deres bold
- Holdet bliver enige om, hvilken bold der ligger bedst
- De øvrige samler deres bolde op og lægger dem ved det valgte drive
- Alle slår deres andet slag derfra, og igen vælges den bedste placering
- Sådan fortsætter I, indtil bolden er i hul
Et lille eksempel: Else, Kirsten, Peter og Lone slår alle ud. Elses bold ligger bedst, så de tre andre samler deres bolde op og spiller videre derfra. Efter andet slag er det Peters bold, der ligger bedst – så samles op igen, og holdet spiller videre fra hendes placering. Sådan rundt hele banen.
Når vi er færdige på banen så slutter vi med fokus i Cafe Kildebjerg og præmier til de forskellige vindere - Måske hole-in-one
Det vigtigste at vide:
- Du skal ikke kunne spille golf for at være med
- Holdene sammensættes så niveauerne blandes
- Fokus er på netværk, hygge og fælles oplevelser – scoren er en bonus