Hvem har egentlig bestemt, at fester kun skal foregå om aftenen?
Den 15. juni starter vi morgenen og ugen ud med morgenbrød, musik, dans og godt selskab.
Tag en ven under armen – eller kom alene. Vi sørger for friskbagte rundstykker, lækkert pålæg, god stemning og skønt humør. I baren kan du købe kaffe, te og juice, anlægget spiller de helt gode festklassikere og hvis vejret er godt tager vi også gården i brug.
Kom direkte fra løbeturen, på vej til kontoret, i dit studieoutfit eller nærmest direkte fra dynen. Sammen starter vi dagen med et smil og et par fede moves.
Kl. 10.00 åbner Matriklens arbejdscafé i lokalet ved siden af, så du er velkommen til at blive hængende med computer, bøger eller dagens to do-liste.
Er fest Amagers nye morgenbooster? Hjælp os med at finde ud af det.