Lækker hjemmelavet tapas med godt brød
Kom og hyg med os og vær med til at varme op inden koncerten - vi har sammensat en lækker tapas-menu og køkkenet bager det lækreste brød. Vi spiser fra kl. 18.30 når døren åbner.
Der bliver mulighed for at købe god vin, øl og vand i baren undervejs.
Har du ikke allerede købt koncertbillet, så gør det nu. Køb koncertbillet
Foto: Per Morten Abrahamsen