Kom og vær' med, når vi afholder generalforsamling og evaluerer festivalen i 2026.
Indkaldelse og dagsorden vil blive sendt til alle medlemmer og stemmeberettigede i mail jf. frist for indkaldelse. Har du ikke fået en indkaldelse på mail senest d. 22. maj, så tjek om dit medlemsskab kan være udløbet i mellemtiden.
Efterfølgende er der evaluering, mens vi skåler og takker for det helt fantastiske fællesskab, vi har sammen og glædes over, at vi gjorde det igen igen igen igen - endda med stor succes! Vi serverer en let anretning og et glas bobler. Alle er velkomne til at deltage, men det kræver tilmelding via vores hjemmeside, så vi kan sikre os mad og drikke til alle. Kun registrerede medlemmer er stemmeberettigede til generalforsamlingen.